Firma elektromontażowa Lumen Polska sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. prawnych
Miejsce pracy: Wrocław
Do głównych obowiązków na wskazanym stanowisku należeć będzie:
- Doradztwo prawne w bieżących sprawach spółki – sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad i konsultacji;
- Sporządzanie i opiniowanie umów cywilnoprawnych, porozumień i innych dokumentów z zakresu działalności spółki;
- Negocjowanie i ustalanie warunków umów;
- Redagowanie wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, procedur, polityk itp.);
- Wspieranie i bezpośrednia współpraca z Kancelariami prowadzącymi obsługę prawną spółki:
- Nadzór i dbałość nad poprawnym obiegiem dokumentów w spółce.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego prawniczego;
- co najmniej 3 letniego doświadczenia w kancelarii lub wewnętrznym dziale prawnym;
- bardzo dobrej znajomość prawa cywilnego, gospodarczego i handlowego oraz prawa; budowlanego;
- Doświadczenia w negocjowaniu, opracowywaniu i opiniowaniu umów;
- dobrej znajomości MS Office (w tym Excel, Power Point);
- umiejętności logicznego i analitycznego myślenia;
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (w tym terminologii prawniczej);
- komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
- skrupulatności, zaangażowania w powierzone czynności.
Oferujemy:
- pracę przy ciekawych projektach w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- atrakcyjny pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
- przyjazna atmosfera, nowoczesne narzędzia pracy.
Kancelaria Prawna Griffin
Jesteśmy kancelarią prawną doradzająca w zakresie prawa gospodarczego, morskiego, administracyjnego, nieruchomości i cudzoziemców. Bogate doświadczenie i specjalizacja umożliwiają nam świadczenie usług doradztwa prawnego na najwyższym poziomie.
Specjalista ds. Prawnych
Miejsce pracy: Gdynia
Do najważniejszych Twoich zadań będzie należało:
- aktywny udział w pracach przy obsłudze zleceń klientów kancelarii,
- analiza literatury i orzecznictwa,
- kontakty z urzędami,
- wykonywanie czynności asystenckich i administracyjnych, związanych z funkcjonowaniem kancelarii, w tym obsługa sekretariatu kancelarii, wysyłka poczty,
- koordynacja powierzonych spraw oraz dbanie o kompletność i adekwatność dokumentacji.
Wymagania:
- absolwent prawa, administracji lub student V roku,
- znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność min. 4 dni w tygodniu,
- dokładność i doskonała organizacja pracy,
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia nowych doświadczeń i poszerzenia wiedzy przy obsłudze klientów kancelarii,
- pracę w oparciu o umowę zlecenie lub umowę B2B,
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- dogodną i prestiżową lokalizację w centrum Gdyni.
Wyślij powiadomienie z podobnym ogłoszeniem
Pokaż 1–0 of 0 ofert