FAQ

Masz pytania?

Poniżej postaramy się odpowiedzieć na wszelkie zapytania.
W razie dodatkowych wątpliwości zachęcamy do kontaktu z administratorem strony: artur@jobforlawyer.pl

1. Czy JobForLawyer.pl pośredniczy w szukaniu pracy?

 JobForLawyer.pl udostępnia możliwość dodawania ogłoszeń o pracę oraz znajdowania odpowiednich kandydatów na stanowisko. Jednocześnie zwracamy uwagę, że serwis JobForLawyer.pl nie zajmuje się szukaniem pracy dla poszczególnych kandydatów. Stawiamy dla Ciebie pierwszy krok, Ty musisz wykonać drugi 😉

2. Czym różni się konto Pracodawcy a Pracownika?

Przede wszystkim spełnianą funkcją. 

Z konta Pracodawcy możesz dodać ofertę pracy, pobierać CV wybranych kandydatów oraz kontaktować się z nimi.

Z konta Pracownika możesz aplikować na wybrane ogłoszenia o pracę, zapisywać interesujące oferty oraz dodać swoje CV.

Każde z kont posiada uprawnienia do zlecenia i przyjęcia fotokopii, publikacji ofert substytucji lub biur na wynajem.

Planów nie można używać wymiennie. W razie potrzeby korzystania z dwóch profili trzeba założyć dwa różne konta. 

3. Nie pamiętam hasła, jak je odzyskać?

Pod polem “Zaloguj się” widnieje napis “Nie pamiętasz hasła?”. Należy kliknąć w napis, następnie należy podać maila na którego zostało założone konto. Po chwili na Twoją pocztę przyjdzie kod dostępu z dalszymi wskazówkami odnośnie zresetowania zapomnianego hasła. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt mailowy: artur@jobforlawyer.pl

4. Jak uzupełnić profil Pracownika?

Po zalogowaniu wyświetla się prosty w obsłudze panel. Jako pierwsza, wyświetla się zakładka “CV”, gdzie stworzysz wizytówkę pracownika na portalu.  W zależności od wykupionego pakietu możesz wyróżnić swoje CV wśród pozostałych.

5. Jak dodać ogłoszenie o pracę? Ważne!

Dodanie ogłoszenia o prace jest możliwe tylko z konta pracodawcy. Po zalogowaniu- wyświetla się panel obsługi konta. Zakładka “Moje ogłoszenia” służy do tworzenia ogłoszeń o pracę. Dodanie ogłoszeń jest możliwe po wykupieniu jednego z pakietów dla pracodawców lub firm HR. Status swojego planu znajdziesz w zakładce “Zarządzaj planem”.

6. Kto może zobaczyć mój profil?

Konto Pracodawcy może zobaczyć każdy użytkownik portalu.

Konto Pracownika ma możliwość zablokowania widoczności profilu przed wybraną firmą. Oznacza to, że firma (może Twój obecny pracodawca 🙂 ) nie zobaczy Twojego CV na portalu.

7. Jak dodać ogłoszenie związane z substytucją/ fotokopiami/ biurem na wynajem?

Bardzo prosto! Przechodzimy do zakładki “Dodaj inne ogłoszenie”, następnie wybieramy kategorię ogłoszenia, oraz uzupełniamy niezbędne informacje takie jak: tytuł ogłoszenia, osoba kontaktowa, e-mail oraz treść ogłoszenia. Możemy również dodać pliki, a wszystkie odpowiedzi otrzymujemy do zakładki “Wiadomości” oraz na adres e-mail.

8. Jak działa wyróżnienie/ odświeżenie?

Pracownik może wyróżnić swoje CV, dzięki czemu profil zaznaczy się wśród pozostałych aplikantów. Jeżeli zdecydujemy się na odświeżenie CV- profil zostanie wyświetlony jako pierwszy w kolejce zakładki “Aplikanci”.

Pracodawca z jednej zakładki “Moje ogłoszenia” wyróżni i odświeży swoje oferty pracy. Wyróżnienie tworzy ikonę przy ogłoszeniu, a odświeżenie sprawia, że data dodania oferty jest aktualizowana.