FAQ

Masz pytania?

Poniżej postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości.


1Czy JobForLawyer.pl znajdzie mi pracę?
JobForLawyer.pl udostępnia możliwość dodawania ogłoszeń o pracę oraz znajdowania odpowiednich kandydatów na stanowisko.Jednocześnie zwracamy uwagę, że serwis JobForLawyer.pl nie zajmuje się szukaniem pracy dla poszczególnych kandydatów.Stawiamy dla Ciebie pierwszy krok, Ty musisz wykonać drugi ;)
2Czym różni się konto "dam pracę" od "szukam pracy"?
W opcjach konta Pracodawca - Dam pracę możesz dodawać ogłoszenia o pracę, wynajem biura, zlecić fotokopie lub zastępstwo procesowe.

W opcjach konta Pracownik - Szukam pracy możesz skorzystać z wszystkich opcji konta, oprócz dodawania ofert pracy.

3Nie pamiętam hasła, jak je odzyskać?
Pod polem "Zaloguj się" widnieje napis "Nie pamiętasz hasła?". Należy kliknąć w niego, następnie należy podać maila na którego zostało założone konto. Po chwili na Twoją pocztę przyjdzie mail z dalszymi wskazówkami odnośnie zresetowania zapomnianego hasła.
W razie dalszych problemów prosimy o kontakt mailowy : kontakt@jobforlawyer.pl.
4Jak dodać swoje CV?
Po zalogowaniu, w profilu, po lewej stronie widoczne jest menu. Znajduje się tam zakładka "CV". Po przejściu, dostępny mamy przycisk "Dodaj" gdzie wybieramy plik z naszym CV, który zlokalizowany jest na naszym dysku. Dostępne formaty : PDF, DOC, DOCX.
5Jak dodać ogłoszenie o pracę?
Dodawanie ogłoszenia o pracę, jest możliwe tylko po założeniu konta "Pracodawca".
Po zalogowaniu na nasze konto możemy dodać ofertę poprzez :
- wejście w profil użytkownika, gdzie widoczne jest menu po lewej stronie
lub
- w górnym pasku menu.
Przez miesiąc w kwocie 30 zł możesz dodawać nieograniczoną liczbę ogłoszeń o pracę.
6Kto może wyszukać mój profil publiczny?
Pracodawca
Każdy z użytkowników portalu.

Pracownik
W ustawieniach Twojego profilu możesz zaznaczyć czy chcesz, aby Twoje konto było publiczne lub nie.
Jeśli zezwolisz na wyświetlanie się Twojego profilu, potencjalni pracodawcy będą mieli możliwość skontaktowania się właśnie z Tobą :)
7Wiesz jak udoskonalić nasz portal? Masz pytania?
Na wszelkie uwagi, sugestie bądź pytania czekamy pod mailem : kontakt@jobforlawyer.pl.
8Jak dodać zastępstwo procesowe?
Aby dodać zastępstwo procesowe należy przejść do zakładki substytucje, następnie użyć przycisku "Dodaj ogłoszenie". Po załadowaniu się strony z listy wybieramy czy chcesz przyjąć czy zlecić substytucje.
Następnie do wypełnienia jest:
- tytuł ogłoszenia,
- osoba kontaktowa,
- email osoby kontaktowej,
- numer telefonu do osoby kontaktowej (opcjonalnie),
- miasto (opcjonalnie),
- województwo,
- wybór: sąd/prokuratura/urząd,
- treść ogłoszenia.


W następnym kroku możesz dodać zdjęcia, aby bardziej wyróżnić swoje zastępstwa procesowe.
9Jestem prawnikiem, chcę ogłosić innym, że przyjmę zlecenie. Jak to zrobić?
Wybierz zakładkę substytucja lub wykonanie fotokopii akt. Naciśnij przycisk "Dodaj ogłoszenie". Po załadowaniu się strony z listy wybieramy czy chcesz przyjąć substytucje czy zlecenie wykonania fotokopii akt.
Następnie musisz wypełnić krótki formularz:
- tytuł ogłoszenia,
- osoba kontaktowa,
- email osoby kontaktowej,
- numer telefonu do osoby kontaktowej (opcjonalnie),
- miasto (opcjonalnie),
- województwo,
- wybór: sąd/prokuratura/urząd (w przypadku substytucji),
- treść ogłoszenia.


W następnym kroku możesz dodać zdjęcia, aby bardziej wyróżnić swoje ogłoszenie.
10Ile ogłoszeń mogę dodać?
Zarówno w ogłoszeniach o pracę, ogłoszeniach o zastępstwa procesowe, fotokopii akt i ogłoszeniach z lokalami mamy nieograniczoną ilość dodawania ogłoszeń.
Jeżeli jesteś pracodawcą, w kwocie 30 zł możesz dodać nieograniczoną liczbę ogłoszeń o pracę.
11Czy moje ogłoszenie będzie dodatkowo sponsorowane?
Tak, niektóre z ogłoszeń dostępnych na naszym portalu umieszczamy dodatkowo na naszej stronie na Facebooku.