Twój zakres obowiązków
-
wsparcie departamentu prawnego Spółki w bieżących zadaniach;
-
sporządzanie oraz analiza i opiniowanie projektów dokumentacji prawnej (umowy, pełnomocnictwa, wewnętrzne regulaminy);
-
opracowywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych;
-
przygotowywanie analiz prawnych z zakresu danych osobowych oraz prawa nowych technologii, bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności Spółki.
Nasze wymagania
-
ukończone studia prawnicze, mile widziana ukończona szkoła prawa angielskiego lub amerykańskiego;
-
co najmniej 2 letnie doświadczenie w merytorycznej pracy w dziale prawnym spółki lub w kancelarii prawnej zajmującej się obsługą podmiotów gospodarczych, w szczególności w zakresie prawa ochrony danych osobowych – warunek konieczny;
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację oraz opracowywanie dokumentacji prawnej) – warunek konieczny;
-
mile widziana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, hiszpańskiego lub francuskiego;
-
bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, chęć dalszego rozwoju w obszarze prawa danych osobowych, prawa własności intelektualnej i nowych technologii;
-
dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie, samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
-
umiejętność logicznego myślenia, jasnego i precyzyjnego formułowania wypowiedzi;
-
dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy
-
możliwość udziału w unikalnych, międzynarodowych projektach w ramach dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji;
-
możliwość kształtowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego w ramach Grupy Kapitałowej RTB House;
-
merytoryczne wsparcie doświadczonych prawników;
-
przyjazną atmosferę pracy z jasno określonymi zadaniami, w zorganizowanym zespole profesjonalistów.
O firmie
RTB House to globalna firma dostarczająca najnowocześniejsze technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Autorski mechanizm zakupu reklam jest pierwszym na świecie opartym w całości o algorytmy Deep Learning. Umożliwia reklamodawcom osiągać wyjątkowe efekty i realizować cele na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Założoną w 2012 firmę RTB House tworzy ponad 750 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.
Po pomyślnym wdrożeniu Deep Learning w 100 procentach swoich algorytmów w 2018 roku, firma RTB House kontynuowała badania w dziedzinie sztucznej inteligencji. Stworzone jako nowe jednostki, AI Marketing Lab oraz Creative Lab skupiają się na opracowywaniu i rozwoju produktów sektora martech. Rezultatem ich pracy były zaprezentowane w 2020 roku rozwiązania AI Full-Funnel Marketing Solutions oraz format Streaming Video Ads, które przenoszą komunikację marek na wyższy poziom.
Więcej informacji
- Adres: ul. Puławska 182, Warszawa